čtvrtek 13. září 2012

Střípky z pokoje

Vyfotila jsem prvních pár kousků mýho pokoje, jsou to takový malý střípky, part 2 coming soon!

 Členové KISS, nejradši bych je sežrala, ale musí mi stačit, že jsem si je nakreslila na skříň :)
 Moje sbírka hvězd, George Clooney, John Lennon, kosťa, kočkaš a 4x Skrillex
 Radek. Trenér v supermanovským obleku a za ním plyšovej medvěd. Tak určitě :)
Psací stroj Konsul, moje láska, moje všechno :))
Píšu na něm dopisy.
Chce někdo dopis?
 Menší sbírka šátků druhá část ve skříi, tyhle jsou moje nejoblíbenější
 

Asi nejlepší věc, co mám, ale náušnic by tam mohlo být víc, většinu mám poházenou někde v taškách od těláku, po kapsách, v ledničce, znáte to...
 Od bývalé třídní učitelky :D
 Lapač smů. Poznámka: nefunguje
 Kříž z dramaťáku, čmáranice z hodiny biologie
Text mojí oblíbené píesničky, kterou složila a nazpívala moje spolužačka :))



 No, přece ta nejlepší lampa :D
Šťastné oko :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, držte své negativní názory na uzdě, beru připomínky, ale pokud mě tu bude někdo nadávat, tak ho z blogu vyhodím a už mi nebude moct šíst a komentovat ty moje suprčuprmegalomanskyhustokrutopřísný příspěvky! :*