čtvrtek 13. září 2012

Graféc!

Tak dneska u nás byla těhotná sestra, která má termín 4.11...V souvislosti s tím jsem zjistila, že máme doma fuknční grmofon...(Už se tomu přestávám divit, u nás je všechno) a asi miliardu desek. Tady jsem si vybrala pár nejhezčích, co jsem našla...A už si sama sebe představuju, jak za zimních večerů sedím v obýváku, v křeslech (Do té doby plánujeme obývák předělat, ale kdo ví...), budu zachumlaná v dece z ovčí vlny, v ruce budu držet kakao a poslouchat Edith Piaf, jak kvílí to své Je ne regrettte rien...





















Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, držte své negativní názory na uzdě, beru připomínky, ale pokud mě tu bude někdo nadávat, tak ho z blogu vyhodím a už mi nebude moct šíst a komentovat ty moje suprčuprmegalomanskyhustokrutopřísný příspěvky! :*