čtvrtek 13. září 2012

Nechutnej podchod

KDO JDE NA ERBOVKY?
Dneska jsem asi po dvouset letech byla konečně v knihovně, kde OF COURSE nemají nic nového, takže jsem popadla prvních 8 knížek, co jsem viděla a šla. Chtěla jsem si vyfotit náš královopolskej nechutnej podchod, ale v tom okamžiku mi tam vlezl nějakej strašně pěknej kluk, takže jsem toho musela nechat, abych nevypadala trapně. ale fotku mám. mimochodem, hledám kluka, který byl dnes po čtvrté hodině odpolední na zastávce 1, Tylova :)) Půjčila jsem si ty největší blbosti, ale jsem celkem spokojená :D a jako bonus tam máte i dvě fotky toho, co budu každý den vídat, když půjdu z tréninku :) krásnej západ slunce, a pohled na zvonařku, která vypadá dokonce o trochu míň hnusně než obvykle...









tranzvesti šou! :))




A to je ten kluk :D

1 komentář:

  1. 'Problémy nejen s láskou' jsem četla, je to super ;) Věru Řeháčkovou mám přečtenou skoro celou, miluju její knížky:)

    OdpovědětVymazat

Prosím, držte své negativní názory na uzdě, beru připomínky, ale pokud mě tu bude někdo nadávat, tak ho z blogu vyhodím a už mi nebude moct šíst a komentovat ty moje suprčuprmegalomanskyhustokrutopřísný příspěvky! :*