čtvrtek 14. června 2012

Chernobyl

Byli jsme v jaderné elektrárně v Dukovanech, zabili den školy, a víte co? Bylo to super :D Místnost pro epileptiky se nám líbila asi nejvíc! (Svítící zuby, sekaná světla a pocit, že jste neutron) :) Ale jelikož mě zajímá všechno kolem radioaktivity, Černobylu, fyziky a elektráren, bylo to super! Nejvíce zabitá byla cesta zpátky, se spolužákem, co má přesně stejnej smysl pro humor jako já :) Uložila jsem se u do mobilu na blogspot, takže Dominiku, jestli si to přečteš, mám tě ráda, moc :)
Příště jedeme do chernobylu! (Doufám)




radioaktivní Amýk :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, držte své negativní názory na uzdě, beru připomínky, ale pokud mě tu bude někdo nadávat, tak ho z blogu vyhodím a už mi nebude moct šíst a komentovat ty moje suprčuprmegalomanskyhustokrutopřísný příspěvky! :*