úterý 17. dubna 2012

Začátek

 Tak a je to tady. 

Někde jsem četla, že každý den přibude na internetu 250 000 nových stránek, na facebooku 25 000 nových uživatelů a na blogspotu 1000 nových blogů. A no, vidíte, můj je jedním z nich.

Svoje jméno vám neřeknu, ale lidi mě znají jako Amýque, zkráceně, Amýk. Někdy vám řeknu, jak to vzniklo...

Kdo jsem?
  • Jsem z Brna, pro ty hloupé, co neví, je to tam, kde jezdí šaliny, na náměstí máme velkej ,,vorloj", hraje tam Kometa.
  • Mám hnědé vlasy, s příměsí zrzavé, či modré, když se mi zachce a občas si najdu šediny. V pubertě, haha
  • Strašně se těším, až to tu nikdo nebude číst!
  • Fotím, maluju, čtu, běhám, vařím, peču, píšu, zase čtu, facebookuju, bloguju, šprechtím fráninářsky, pěstuji svou závslost na internetu a jídle.
  • Nekouřím
  • A fakt se těším, až se to tu rozjede :)
  • Rozesílejte, pomáhejte :)
Le supersexy me.


 Ahoj, Amýk

4 komentáře:

  1. hahah anicko s tim prvnim followerem to nevyslo, tak jsem aspon treti zejo :DD haha
    drzim palce))

    OdpovědětVymazat
  2. jeee)) neaka brnacka jupi,jako ja.)) sem novej folouwr

    OdpovědětVymazat

Prosím, držte své negativní názory na uzdě, beru připomínky, ale pokud mě tu bude někdo nadávat, tak ho z blogu vyhodím a už mi nebude moct šíst a komentovat ty moje suprčuprmegalomanskyhustokrutopřísný příspěvky! :*