úterý 17. dubna 2012

Začátek

 Tak a je to tady. 

Někde jsem četla, že každý den přibude na internetu 250 000 nových stránek, na facebooku 25 000 nových uživatelů a na blogspotu 1000 nových blogů. A no, vidíte, můj je jedním z nich.

Svoje jméno vám neřeknu, ale lidi mě znají jako Amýque, zkráceně, Amýk. Někdy vám řeknu, jak to vzniklo...

Kdo jsem?
  • Jsem z Brna, pro ty hloupé, co neví, je to tam, kde jezdí šaliny, na náměstí máme velkej ,,vorloj", hraje tam Kometa.
  • Mám hnědé vlasy, s příměsí zrzavé, či modré, když se mi zachce a občas si najdu šediny. V pubertě, haha
  • Strašně se těším, až to tu nikdo nebude číst!
  • Fotím, maluju, čtu, běhám, vařím, peču, píšu, zase čtu, facebookuju, bloguju, šprechtím fráninářsky, pěstuji svou závslost na internetu a jídle.
  • Nekouřím
  • A fakt se těším, až se to tu rozjede :)
  • Rozesílejte, pomáhejte :)
Le supersexy me.


 Ahoj, Amýk

4 komentáře:

Prosím, držte své negativní názory na uzdě, beru připomínky, ale pokud mě tu bude někdo nadávat, tak ho z blogu vyhodím a už mi nebude moct šíst a komentovat ty moje suprčuprmegalomanskyhustokrutopřísný příspěvky! :*